ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum

  • masa pelepasan:2023-08-19 17:40:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:371
  • Penerangan pantas:

    Paris,Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak

Kandungan artikel

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan,ParisPlatform mengangkat tali aluminum, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

ParisKadang-kadang, semasa proses menyesuaikan tetapan peralatan oleh diri sendiri, jika terdapat ralat dalam operasi, ia boleh mempunyai kesan pada platform angkat tetap, yang menyebabkan tekanan berlebihan. Peranti anti letupan akan terperangkap menggunakan seluruh sistem hidraulik dan peralatan tidak akan lagi ditekan. Selepas peralatan dibeli dan digunakan, disebabkan penggunaan yang salah, penuaan, dan tanah, mungkin ada fenomena untuk memperlambat kelajuan platform angkat tetap.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

SalagaSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini,ParisHarga platform pemberontak jenis keretapi panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.


ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum



Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Latihan dalam tindakan pencegahan keselamatan, serta menjelaskan beberapa perkara penyelamatan masa depan; Selama masa berjalan-in platform angkat hidraulik, penting untuk memeriksa dengan hati-hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen baru diproses dan terkumpul platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal selama beberapa masa. Oleh itu, dalam masa berjalan-in, diperlukan untuk memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada ada pakaian dan air mata berlebihan. Jika ada, diperlukan untuk dilakukan secara segera rawatan profesional, mencegah dari awal, dan mengelakkan kegagalan peralatan; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata dan beberapa minyak atau lemak boleh ditambah dengan sesuai untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Ia penting untuk memahami berapa kali platform penangkapan hidraulik berjalan masuk untuk mengesahkan jika terdapat suara semasa berjalan dalam masa. Oleh itu, semasa penggunaan, perlu diperhatikan dengan hati- hati jika suara ditemui semasa operasi platform penangkapan hidraulik. Tidak perlu bimbang tentang tahap sebelumnya sebelum penggunaan. Biasanya, berjalan lebih kali. Selepas berjalan masuk, suara secara alami hilang. Namun, jika terdapat suara untuk masa yang lama, ia tidak hilang atau lemah, At this point, it is necessary to promptly produce the manufacturer and solve the problem; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents.

Urus buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, tongkat sokongan,ParisPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.


ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum



Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

harga pasaranRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.


ParisMaklumat produk lain
  • Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

    Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

  • KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

    KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

  • KaiserslauternPlatform angkat gerak garpu guntingCara mengurangkan kegagalan

    KaiserslauternPlatform angkat gerak garpu guntingCara mengurangkan kegagalan

  • KaiserslauternLif kecil rumah tangga suaiSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

    KaiserslauternLif kecil rumah tangga suaiSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

  • KhomeynPengubah kuasa 2000 KVAKeadaan perniagaan

    KhomeynPengubah kuasa 2000 KVAKeadaan perniagaan

  • PforzheimPlatform penangkapan hidraulik dalamanPrinsip tetap

    PforzheimPlatform penangkapan hidraulik dalamanPrinsip tetap

  • PforzheimBridge Mobile Provincial BoardingStruktur pasaran

    PforzheimBridge Mobile Provincial BoardingStruktur pasaran

  • AnchorageJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

    AnchorageJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

  • segera:Peringatan: Maklumat ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum memberi anda ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum oleh syarikat kami, perkhidmatan ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum. ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ParisPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri dan spesifikasi umum, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!